sobota, 24 sierpnia 2013

Metryczka igłą małowana

Witam wszystkich !
Pozostając w temacie haftu krzyżykowego który bardzo lubię lecz również dużo czasu zabiera, przedstawiam Wam metryczkę. Jest ona o wiele większa od poprzedniej, a wyszyta na tej samej kanwie.
Bardzo łubie kolory sepii dodają jeszcze bardziej uroku i elegancji. Czasami tylko ciężko znaleźć odpowiedniej jakości schemat :) kto wyszywa wie o co mi chodzi :)
Przechodząc do zdjęć na pierwszym zrobiłam jeszcze jak zaczynałam wyszywać już nawet same kontury wyglądały prześlicznie :)








Lubie wyszywać metryczki dla mnie jest to jeden z najlepszych sposobów przekazania (ode mnie jako twórczyni) radości z narodzin nowego członka rodziny i pamiątka na całe życie. Zajmuje mało miejsca i zawsze na widoku :) 

Pozdrawiam serdecznie !
IngaSz :*

9 komentarzy:

  1. O Mamo!! Chcę takie cudo! Chcę dwie takie metryczki! Muszę się nauczyć haftu krzyżykowego. Jest niesamowita. Przepiękna po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, też wyszywam haftem krzyżykowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się przymierzam do drugiej metryczki dla córeczki :) tylko trochę czasu brak, ale ona wyszła Ci przepięknie jakby co zgłoszę sie po wzór :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! Przecudowna ta metryczka czy mogłabym prosic o wzór . Mój adres: joasia_lapacz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń