czwartek, 29 sierpnia 2013

Koronka koralikowa i kokardki :)

Witajcie moi mili !
Pamiętacie moje koralikowe kolczyki które przypominają koronkę pisałam o nich TU 
Bardzo spodobał mi się ich efekt i postał naszyjnik z podobnymi elementami koronkowymi.
Efekt biżuterii ze szklanych koralików jest niesamowity, ale tez potrzebuje dużo wprawy i cierpliwości :)
A oto efekt 





A poniżej przej, jak spędziłam wczorajszy wieczór i efekt moich  zmagań z lakierami :)
Będąc w odwiedzinach na waszych blogach napotkałam u  Patrycji Charlotte
 przepiękne kokardki no i musiałam spróbować swoich sił w malowaniu.
 Efekt otrzymałam zadowalający :)


Z pozdrowieniami IngaSz :*

4 komentarze:

  1. Urocze te kokardeczki na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no no kochana świetnie Ci wyszły te pazurki :) i w końcu dałaś fotkę naszyjnika co bardzo mnie cieszy :)
    zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny naszyjnik,podoba mi się :)Pazurki extra:)

    OdpowiedzUsuń