poniedziałek, 26 listopada 2012

Ulubiony kolor który zawsze jest ze mną

Chcę się podzielić z wami moim strzałem zakupowym w te szalone i upalne wakacje. Jest lakier do paznokci za śmieszną cenę 1,29zł. Który udało mi się nabyć w galerii Rossmann. Tego lata byłą wyprzedaż kolekcji różanej i mój ulubiony kolorek jest nr 4. Z lakieru jestem bardzo zadowolona. Super kryje już po pierwsze warstwie, szybko schnie i na dodatek jeszcze pachnie różami. 
Jak przywrócić sobie wspomnienie upalnych wakacyjnych dni ? Dla mnie najszybciej pomalować pazurki w ulubiony kolor. Chociaż każdy ma swoje sposoby ja tez mam na liście kilka, ale po ulubiony odcień lakieru sięgam najszybciej :)




 To już maksymalna długość naturalnych pazurków, żeby było wygodnie i nie bolało :) I nie przeszkadzało w tworzeniu nowych pomysłów !!!
Pozdrawiam serdecznie :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz