poniedziałek, 26 listopada 2012

Paznokietki :)

Pozwolę sobie przekopiować wszystkie posty z pierwszego blogu. Na dobre zostaje :)
Co lubię ... dobre pytanie wszystko co ładne i słodkie.
W danym momencie rozpoczynam przygodę z pazurkami, jest moja pasja lubię malować, niezależnie od tego czy jest to duża płaszczyzna czy malutka taka jak paznokieć. Zamieszczam zdjęcia moich pierwszych wykonanych pazurków oczywiście na mojej dłoni, Zdaje sobie sprawę że daleko im do ładnych i zgrabnych takich jak powinny być ale będę się starać
 



Moje 3-cie uzupełnienie
A oto moje pazurki które ostatnio zrobiłam w końcu jestem chociaż trochę zadowolona z mojej pracy, nie są idealne można znaleźć bardzo dużo różnych mankamentów, ale i tak ciesze się bardzo z tych wiosennych kwiatuszków :) 
Pazurki żelowe na formie, w całości kamuflaż a zdobienie akrylowymi farbkami.


Witajcie!!!
Bardzo długa przerwa wyszła, ale teraz postaram się pisać częściej :)
Przeglądając zdjęcie natknęłam się na pazurki które robiła mi koleżanka, szkoda że ja tak jeszcze nie potrafię. Zdjęcie było robione z 5 tygodniowym odrostem za co przepraszam bo nie estetycznie wygląda ale może komuś się przyda zdobienie. Każdy kolorek to osobny żel i utwardzany po nałożeniu paseczka.
Jeszcze znalazłam już moją pracę, wykonana była jako uzupełnienie i zmiana zdobienia a dla tego że dopiero się uczę nie jest to do końca ładnie wykonane ale w całości mi się bardzo podoba :)

I jeszcze jedna moja praca. Bez przedłużania, żelowanie naturalnej płytki i zdobienie. Pazurki mojej Mamy :) przepraszam za skórki bo jak to zawsze brak czasu :) ale zdobienie mi się podoba i dla tego zdecydowałam się wam pokazać :)



To mój sposób na złą pogodę:) kalendarzowo mamy jeszcze lato więc wybrałam letnie kolorki, ponieważ nie mogłam się zdecydować pomalowałam każdy innym kolorem żeby było weselej :) Bardzo się ciesze że już mi odrosły i wyglądają normalnie. Jako bazę użyłam odżywki Eveline 8w1 i kolorek dwie warstwy. W zależności jak dużo wykonuje prac domowych lakier się utrzymuje od 3-7 dni. U mnie każdy lakier się długo trzyma :) a z odżywką jeszcze dłużej.
A wy jakie lubicie kolory?

2 komentarze:

  1. Ale masz piękne paznokcie i super propozycje do fajnego zrobienia pazurków:) Ja bardzo lubię lakiery perłowe i najczęściej w "dziwnych" kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :) Ja ostatnio eksperymentuje z kolorami :)

    OdpowiedzUsuń