poniedziałek, 26 listopada 2012

Haft krzyżykowy

 Również przekopiowałam wszystkie wcześniej umieszczone pracę związane z haftem krzyżykowym. Przepraszam że nie redagowałam tekstu i nie zmieniałam zdjęć tylko przekopiowałam żeby wszystkie prace mieć w jednym miejscu.
Niespodzianka ....
Ależ miałam zaskoczenie jak przyjechałam z domu przesyłka na mnie czekała!!!! Była nawet duża i ciężka nie mogłam się domyślić co to było więc szybciutko ją rozpakowałam i byłam bardzo zaskoczona bo się nie spodziewałam że otrzymam prezent na rocznicę bo akurat przyszło do mnie 25. Bardzo piękny obraz i pamiątka na całe życie.
Bardzo dziękuję ci Tereso za tak piękny prezent!!!





Dla małych bohaterów którzy cieszą rodziców i całą rodzinę
.






Kolejna praca wykonana z wielką radością. Pozdrowienia dla Irenki i Tomka :*



Wszystkie moje pracę robię na prezent dla bliskich mi ludzi więc tylko zdjęcia mi pozostają i wielka radość z możliwości obdarowania niepowtarzalnym prezentem :)


Obraz wyszyty w ekspresowym tempie i z wielką przyjemnością dla mojej Mentorki która podzieliła się ze mną miłością do haftu. Prezent ślubny.



Z okazji ślubu  prezent



A ten obrazek zrobiony dla Anuli "Motyle"



Jeżeli dobrze pamiętam to są pierwsze z moich obrazów. Oczywiście komplet dla Mamy "Cztery pory roku"

4 komentarze: