piątek, 6 grudnia 2013

Bombka - karczoch # 5 i Choinka

Mamy prawdziwą zimę :) taka pogoda jest dobra jak się spogląda z za okna :)
W kolorach lodu i śniegu moja następna bombka "karczoch".
Nie tylko czerwień jest świątecznym kolorem (moim zdaniem) owszem jest ciepła i ładnie współgra ze złotem ale ja gustuje w srebrze, pomyślałam że koniecznie trzeba zrobić srebrną tylko z jakim w parze? Tak żeby ładnie pogłębić kolor wybrałam ciemny granat i niebieski dla rozjaśnienia. Efekt poniżej na zdjęciach :)


również wybrałam rozmiar kuli 12 i połówkowe ułożenie stron trójkątów



zbliżenie ;) 


Dwa lata temu jak zaczynałam swoją przygodę ze szpilkami i styropianem postanowiłam wykonać choinkę cekinową dla siebie na biurko komputerowe. Po zakupie potrzebnych rzeczy  zaczęłam tworzyć :) doświadczenie zerowe więc zeszło mi to niesamowicie długo ale z efektu byłam mega zadowolona.  Teraz jak patrze to mogłam coś po zmieniać ale ja ją lubię taka jak jest !

choinka ma wysokość 20cm

 
 I zupełnie przez przypadek zgrały mi się kolory  bombki i choinki :)
Ładna z nich para :D




Dziękuje że doceniacie moje prace !
Pozdrawiam IngaSz :*




2 komentarze:

  1. to jest chyba moja ulubiona. a jeszcze w połączeniu z choineczką wygląda po prostu wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń