poniedziałek, 4 marca 2013

Koszyk seledyn i pomarańcz

Dziś waszej uwadze przedstawiam kosz dwukolorowy okrągły z pokrywką.
Oprócz pomarańczowego lubię też seledyn,  ładnie się komponują te dwa kolorki razem.
Kolejna praca wykonana na prezent więc środek wypełniły słodkości i małe upominki, wszystko przekryte wieczkiem. Bez kokardy na górze ponieważ przykrywka również służyła jako taca. Taki oto wielozadaniowy kosz :)



Kosz wyszedł dość duży bo dużo słodkości było :)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuje że jesteście ze mną
IngaSz :*

17 komentarzy:

  1. Ale kolorowo, śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny :) Ja tez bardzo lubie polaczenie pomaranczu z zielonym,mam kuchnie w takich kolorach,jest zywa,,,tak jak i Twoj koszyk :) Cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny i kolorki rewelacja, takie słoneczne, wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super fajne żywe kolorki takie wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe kolory wiosennie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziak:)
    Kolorki nastrajają pozytywnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Duży i piękny, w naprawdę fajnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no nie, wyszedł Ci ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale się musiał ktoś cieszyć z takiego prezentu, sama chciałabym taki kosz pełen słodyczy. Też uważam, że kolory do siebie bardo pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny i no i faktycznie pokaźny

    OdpowiedzUsuń
  12. kurde, to super pomysł by przykrywka była jednocześnie tacą :)pozdrawiam Cię bardzo serdecznie , Ala

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory boskie, idealne na wiosnę;)

    OdpowiedzUsuń