wtorek, 5 lutego 2013

Wspomnienia świąt i wyróżnienie :)

Witam wszystkich bardzo serdecznie !
Przepraszam za moją długą nieobecność ! Ważne że już jestem :)
Długo się zastawnawiałam czy  wypada w lutym przedstawiac choinkę.
Ale że te święta były dla mnie wyjątkowe pod wieloma względami to w ramach przypomnienia tego cudownego nastroju pokaże wam zdjęcia pierniczków które zostały wykonane pod czas Akcji piernikowej organizowanej przez KULTURALNIE POŻYTECZNI. Wspaniała atmosfera i zabawa towarzyszyły wypiekom małych słodkości. Oczywiście znalazły swoje miejsce na choince obok ręcznie wykonanych ozdób moich i dziewczyn z którymi wymieniłam się na jarmarku świątecznym.











Jak również chcę bardzo podziękować dziewczynom za wyróżnienia które otrzymałam
od BasiDanuty 
Serdecznie dziękuje za uznanie  i wyróżnienie.


Zasady ogólnie znane, ale powtórzę:

każdy nominowany blogger powinien:
1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.
Cóż by Wam powiedzieć o sobie :) 
1. Jestem uzależniona od jedzenia (słodycze najbardziej :) )
2. Obchodzę podwójne święta Bożego narodzenia (24grudnia i 6 styczeń)
3. Lubie pośpiewać kiedy nikt nie słyszy :)
4. Uwielbiam wycieczki 
5. Lubie oglądać horory
6. Boje się pająków
7. Nie przepadam za obowiązkami domowymi :) ale i tak je wykonuje  :)

Bardzo przepraszam za zatrzymanie zabawy ale niestety czasu brak na wszystko.
Pozdrawiam serdecznie odwiedzających :*
IngaSz




3 komentarze:

  1. Świetnie, że przypomniałaś nam klimat świateczny ;) i gratuluję wyróżnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj było fajnie, gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha kiedy to było ! Przypomniałaś mi smak piernikó i klimat tej niesamowitej imprezy :)

    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń