poniedziałek, 26 listopada 2012

Pracę które wykonałam w większym formacie

Jeszcze kilka zdjęć mi zostało moich obrazów.

W słonecznej Chorwacji
I o to jest mój długo oczekiwany obraz, nawet bym powiedziała że zbyt długo mi  z nim zeszło nie będę się przyznawać bo mnie wyśmiejecie :) Mało tego że nie jest mały to jeszcze składa się z 35 kolorów więc było co robić, gdzie jeszcze oczywiście były inne obrazki które musiałam skończyć po drodze. W oryginale obrazek się nazywa " w słonecznej Grecji" jest to schemat z gazety Haft Gobelinowy, który Teresa mi zostawiła, za co bardzo jestem wdzięczna, ponieważ zakochałam się od razu w tym schemacie. Dla mnie obraz ma tytuł "w słonecznej Chorwacji" ponieważ miałam możliwość w rzeczywistości podziwiać widoki takie jak na obrazie właśnie w Chorwacji.
Tak mi się spodobały kolorowe obrazy że teraz zaczęłam wyszywać obraz składający się z 42 kolorów :) ciekawa jestem ile mi z nim zejdzie :) 
przepraszam za jakość ale nie wszyło mi zrobić lepsze zdjęcie postaram się to nadrobić :)


Obraz który wymagał u mnie dużo cierpliwości ponieważ był jako pierwszy z większych moich prac. Wykonany na zamówienie mamy, ukończony już dawno temu ale zawsze bark czasu żeby zanieść do szklarza a że ostatnio skończyłam długo oczekiwany obraz wiec w parze poszły do ramek. Na pozór wydaje się że jest to łatwy wzór ale w całe tak nie jest :)


1 komentarz: